Inget ont som inte har något gott med sig...

Att jag är en ganska klumpig person visar sig lite då och då.
Idag när jag och min sambo satt och skulle dricka kaffe så slutade det med att jag råkade slå till min fulla kaffemugg och allt kaffe for ut. Kaffe fanns över hela bordet, golvet och lille Es stol. Jobbigt när man inte alls är uppladdad att vara så klumpig med kaffe överallt en söndagsmorgon.
Men om man ska se ljusglimt i det så fick jag ju trots allt bort saftfläckarna på köksgolvet när jag for fram med skurkäppen och lille Es matstol vart avtorkad ordentligt.

Så med andra ord kanske det är bra att jag ibland är en klumpig människa?

Kommentarer
Postat av: M.

Nemen tack så mycket:)

Ja det är så mysigt:)

2008-11-30 @ 11:16:36
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/
Postat av: M.

Jo jag har berättat för honom:)

Han har ju vart väldigt förberedd på bebis innan eftersom vi har pratat om att Ida har bebis i magen osv. Så nu sken han upp som en sol då jag berättade att mamma minsann också hade en där inne ^^,

2008-11-30 @ 11:24:10
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0