Hoppet finns!

Jag har en önskan, en sån där liten önskan som man blir glad oavsett vad det blir. Den önskan är att nästa barn vi får ska vara en dotter. Men nu har jag en sambo jag älskar, men kommer från en familj där det bara föds söner. I tre generationer har det bara fötts pojkar och detta sen Martins farmor och farfar gifte sig. Dom fick 4 söner, och dom sönerna fick i sin tur söner som i sin tur.... Ja ni fattar.... Känns som att jag och Martin också bara kommer att få söner, och visst det ska man inte tacka nej till. Man blir ju glad vilket kön det än blir på ett barn, det som är viktigt är ju helt klart att det är ett friskt barn. Men som alla andra mammor så finns det en önskan.

Nu imorse fick vi reda på att Edvin fått en till liten tremänning, som blev en liten flicka! Så himla roligt för Thomas och Anna och framförallt Ture som äntligen blivit storebror. Och som sagt, roligt för mig som ser ett litet hopp att kanske en dag att Edvin får en lillasyster?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0