Godmorgon?!

Inatt har vi inte haft nån bra natt här hemma jag och Edvin. Lille E vaknade runt 2 först och Martin var och hämtade in han till våran säng. Sen låg han och vände och vred på sig och som vanligt är det på min sida han ska sova. Resultatet vart att jag inte heller kunde sova. Man märkte att han var jätte trött men inte kunde komma till ro. Hittade ingen riktigt bra sovställning. Ena minuten låg han på sidan, sen la han sig på rygg för att tredje gången lägga sig på min mage. Efter ett tag så ville han kliva upp och jag var ganska säker på att klockan var 5 så jag tog med mig Edvin och täcket och tänkte lägga mig ute på soffan. Såg då att klockan bara var 3.40. Jaha, det var bara att gå och lägga sig igen, men det var som att Edvin vart lite mer lugn med vetskapen att klockan inte var mycket och att det inte var någonting att så på tv. Han somnade på magen efter en liten stund.

Sen när han vaknade igen innan 7 så var det min tur att kliva upp med han. Kännde mig mer eller mindre som en zombie, vi åt frukost och kolla på Vakna på tvn. Sen när Martin klev upp så gick jag och la mig på soffan och somnade nästan omedelbart. Sen har jag sovit till för en liten stund sedan. Tro bara hur Edvin orkar med denna dag hos dagmamma?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0