Jul känsla...

Har redan idag tänt adventsljusstakarna i fönstren och samma sak med julstjärnorna. Känner att jag vill ha den där härliga julkänslan nu! Hittade dessutom en dammig glöggflaska från förra året. Tror bestämt att det blir glögg och pepparkakor till idol. Tror bestämt att jag kommer att få härliga julkänslor av det!


Har också varit duktig idag, förutom att jag tänt ljusstakarna (jag vet att det inte var så jobbigt) har jag fyllt i en ansökan om fler kurser i höst. Fler kurser innebär heltidsstudier, vilket i sin tur betyder att jag får heltids penning från CSN. Känns skönt att kunna plugga utan att man måste jobba. Det är nog svårt att få allt att gå ihop nu med plugg och barn. Måste plugga när lille E är hos dagmamma, annars har jag en "medhjälpare" som vill att vi ska spela "ankspelet" på datorn, ritar på papprena, knappar på datorn, blir sur om han inte får hålla i datamusen, tittar i mina böcker osv. Charmigt, ABOSLUT men absolut jobbigt också om man måste plugga. Så därför är det bättre att fortsätta som jag haft det nu i höst.  


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilken tur han har som har en sån bra dagmamma. =) Jag gick hos en heelt värdelös dagmamma. Alla ungar fick sitta i ett rum och ropa om dom ville tex kissa eller ha vatten. Hon satt och stickade i andra änden av huset. =s

2008-11-28 @ 19:55:59
URL: http://theomylove.blogg.se/
Postat av: Johanna

Okej. Jo det är ju så, finns bra och dåliga saker med allt. Hur gammal är din son? Ja men va skönt. =) Bra om man känner dom. Jag känner inte ens till nån! =O Har ingen aning om hur dom är. Bara att hoppas att det är bra.

2008-11-28 @ 20:06:05
URL: http://theomylove.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha. Samma här. =p Theo fyllde ett år i förrgår. Känns som han är kanske 8 månader. Max. =p

2008-11-28 @ 20:55:14
URL: http://theomylove.blogg.se/
Postat av: Acordia

Tack så jätte mycket för din kommentar! Den fick mig verkligen lugnare! Man kan aldrig höra nog av att allt bara är normalt. Och tack så mycket för lyckönskningarna! Idag har jag försökt o bara njuta av allt och det har gått ganska bra. Blir nog bättre ju fler dagar som går:)

Hoppas du har en trevlig helg och vilken söt liten Edvin du har:)

2008-11-28 @ 23:42:06
URL: http://twobecomesthree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0