En sak av mina "måsten" i veckan är gjord

Igår hade jag en liten pysselkväll och gjorde födelsedags-kort till Axel (som fyller 1 år imorgon) och min lillebror Kennet (som fyller 24). Skönt att ha det gjort, inte lätt att ta sig tid till att pyssla. Man måste absolut passa på när lille E sover, annars har jag min lille son med som ska hjälpa. Hans hjälp består mest av att dra och slita i allt. Sen om man säger åt han blir han kinkig och grinig och så börjar det om...

Nej, igår var jag smart och pysslade efter hans nattning. Men kanske inte allt för smart att lägga det på en onsdag kväll, den enda kvällen jag verkligen sitter bänkad och kollar på tvn. Men jag fick i reklamerna springa till köksbordet och fortsätta och så sprang jag fram och tillbaka hela kvällen. Inte konstigt att jag blev trött..

På lördag blir det kalas hela dagen. Är först bjuden på barnkalas hos (förståss) lille Axel. Blir tårta, ballonger och allt annat som hör till när en liten fyller år för första gången. Sen direkt efter far vi som en liten raket (ok, så fort går det inte då jag inte tycker om att köra på halkan) till sollefteå och har kalas för lillebror. Sen har vi lite planer på att kanske sova över där. Känns jobbigt att skynda sig hem direkt efter....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0