En liten kusin

Fick ett mms från min käre storebror idag på deras lilla bebis som ligger i magen. Dom har idag varit på UL och allt var bra. Datum stämde med, så beräknad dag för att Edvins kusin kommer ut är den 17 april. Så himla mysigt härligt att en till liten släkting är på gång! Men jag känner att jag måste studera UL-bilden nästa gång jag är och hälsar på dom eftersom det inte syntes så bra i min mobil.

Edvin låg och sov nöjt i vagnen när jag kom och skulle hämta han. Efter en natt utan bra sömn så var han väl helt slut, och det också att han var vaken lite längre än vanligt. Nu är han pigg som en liten lärka och lekt med den radiostyrda hellikoptern med pappa. Måste verkligen försöka filma när han ska köra den, för samtidigt som han tycker att den är spännande är han lika rädd. Synen är så himla söt när han står med kontrollen i handen, startar igång hellikoptern och springer för brinnande livet. Det är verkligen en skräckblandad förtjusning han hyser till denna lilla leksak!


Kommentarer
Postat av: Karin

Ja inte jättebra, men lyckades fixa lite iallafall, blev ju lite bättre än det var innan åtminstone! :)

2008-11-13 @ 15:17:21
URL: http://albinsmoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0