Trött!

Idag är jag så trött. Mycket att göra, men har ingen ork. Vet inte vad jag ska hitta på för att hinna med lite saker. Det är det som är så tråkigt när man varit borta, man har 1000 saker att göra som man inte har hunnit med. Men det kanske bara är att bita ihop och göra nåt?

Sitter och kollar på scrapbooking på tradera. Måste beställa lite så jag kan göra Axels dop-kort klart. Önskar att jag hade mycke pengar så jag har kunna beställt allt jag vill ha! Så mycket fint man kan göra! Fick iaf lite saker av Vicky igår. När man är och kikar på alla hennes saker så blir man helt klart avis, för hon har ju så mycket fint!

Nej, nu ska jag försöka komma in i duschen så jag har det gjort iaf *skratt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0