Sovmorgon!

Idag är första morgonen på länge som hela familjen haft sovmorgon! Edvin vaknade först runt 3 men kunde inte somna om, så han fick komma till våran säng. Efter att han snott runt och haft sig i en stund som känndes länge (behöver inte  ha varit så länge, men den tiden på dygnet så känns allt som en evighet) så somnade han om... sen sov vi alla 3 till klockan halv 8! Riktigt skönt måste jag säga, och det var faktiskt jag som vaknade först. Sen låg vi och myste till klockan 8. Så man känner sig ovanligt utvilad idag måste jag erkänna *skönt*

Idag tänkte jag hinna med en hel massa....
Hinna med att renbädda sängarna
Putsa fönster
iaf dom i kök + vardagsrum där alla som kommer och hälsar på kan se
Hänga ut en tvätt
Dammsuga
golvet och städa upp alla leksaker som Edvin är snabb att dra fram dirket efter att man städat
10000 steg
Vända om i trädgårdslandet så att det är klart innan man kan plantera

Får se hur mycket man hinner....

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

skönt med sovmorgon!

2008-05-07 @ 10:31:16
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0