"Regn hos mig"

Tänkte att jag skulle stjäla ett citat från Orup för den stämmer så bra tycker jag, läste ju i tidningen att det skulle vara enstaka regnskurar och såklart att detta enstaka ska vara hos mig! Vill ju fixa ordning ute och hinna med att putsa fönstrena, men det får vänta ett tag till....

Funderar hur jag vill ha det inne på kontoret med. Är lite sugen på att köpa från ikea bokhyllan Billy. Tycker att den är bra för att man kan variera så mycket. Vill köpa 2 breda delar och en smal som man kan sätta glasdörr på. Men så vill ju förståss inte Martin ha det, han vill ha en liten skåpdörr där han kan gömma sin whiskey bakom *skratt* Men jag ska övertala han för jag vet att det jag vill blir helt klart snyggast!

image105
Vad tror ni om den här bokhyllan...
image106
Med denna vitrindörr på den smala delen?

Sen måste vi fara på myrdalen och hämta hem min bokhylla så jag har nånstans att ställa alla mina böcker. Just nu ligger dom inslängda i min garderob, och Edvin har varit och slitit en massa så att det är väldigt stökigt där inne. Och jag kan ju inte röja upp förens jag har nånstans att ställa allt! Men det får vi ta när man kan vara mer ute så Edvin får springa runt där lite, skulle Bertil uppskatta med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0