Promenad i ett regningt edsele

Idag har jag och Edvin varit på promenad i Edsele med Lena och Axel. Vi trotsade vädret och gick en lång promenad. Fast jag frös väldans om händerna så var det härligt! Så idag har jag varit duktig och gått över 15000 steg! Ska försöka gå ut imorgon med, och mest troligt måste jag nog trotsa vädret då med eftersom det verkar inte ska bli bättre. Men det är bara att bita ihop och tänka framåt när man kanske möjligtvis kan visa sig i bikini.

Har varit och planterat ut mina fina blommor jag köpt med, så nu LÄNGTAR jag tills det blir varmare så man kan köpa fina blommor att sätta bakom så att min rabatt blir helt färdig! Så kul med sommar så man kan vara ute och pyssla på lite, för lika mycket som jag avskyr vinter (vet att det kanske är helt fel ställe jag har bosatt mig på, men jag älskar verkligen norrland) ÄLSKAR jag sommaren! Härligt att kunna vara ute utan att behöva ta på sig en massa klumpiga kläder.......

Försöker läsa Lindas blogg, men vet inte om jag kanske har fel lösen?

Nej tillbaka till tv-soffan och kolla lite hockey! Hoppas på sverige vinst ikväll!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag mailar på elinte(snabela)hotmail nu :) Ha ha ha :D

2008-05-14 @ 21:57:00
URL: http://C0mmentarius.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0