Måndag...

Idag har vi som alla andra (dom flesta iaf) varit på kyrkis. Var lite rädd ett tag att det bara skulle vara jag och Edvin, men efter att ha suttit och lekt i en halvtimme så kom även Helen och lilla Elsa. Och efter det kom Anette och Felicia, så det var trevligt även idag. Nästa måndag är det sista gången, lite synd eftersom måndagar är säkert Edvins favvo-dag!

Var på rödakorset idag och fyndade ett par gula, gamla galonbyxor (perfekta för lek i sandlådan) för 5 kronor!  Edvin fick tjuvöppna (slutade att det var jag som slet upp det) ett paket med spade, hink och lite annat roligt.... Kanske vi ska ut och testa det sen?

Var och fikade med Lena och lille Axel idag också. En god kläm-macka och en loka vart det. Var jätte duktig tycker jag som inte köpte nåt gott, men har syndat allt för många dagar nu. Imorgon ska jag åter igen ta tag i mitt tränande, så att jag kanske blir lite smalare innan sommaren?

Måste sen ringa Stellan och Vicky och höra om dom ska gå på marknaden i helgen och om dom kanske vill gå med mig och Edvin? Hoppas på det :-)

Nej, nu ska jag ha en date med dammsugaren sen göra klart saften som jag håller på att göra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0