Kläderna har kommit!

Mitt klädpaket jag beställde har kommit, men som vanligt är man inte så nöjd som man tror att man skulle bli. Linnet jag beställde gjorde att jag såg ut som en liten flicksnärta (nåt som man kanske inte vill se ut som när man är lite över 20 år). Klänning var ganska fin, säkert jätte skön en varm sommardag med. Och Edvins t-shirt var kanon! Mycket lättare att köpa kläder till han är till mig. Förstår inte varför?

Vet inte heller vad jag ska ha för kläder på dopet. Hoppades att jag skulle kunna ha linnet som jag beställde, men det ska bara skickas tillbaka! Min garderob är det bara gamla gamla slitna kläder i. Men kanske om man gräver riktigt länge i röran som är där att man hittar nåt som man kan ha?

Servetterna har jag iaf vikt klart. Var till Lena med dom idag, hoppas att dom blir nöjd med dom. Har inte varit som lättaste servetterna att vika, men det har faktiskt varit roligt. Nu måste jag hitta på nåt annat att pyssla med på kvällen när man ska varva ner *skrattar* Håller just nu på med dopkortet. Hoppas att det jag beställt till hinner komma, annars får jag lösa det på annat sätt. Sen har jag några till kort som ska göras. Födelsedagskort till Edvins 1-årsdag (den största händelsen detta år!), morsdagskort till min älskade mamma, födelsedagskort till Karin som fyller 21-år och sist men absolut inte minst bröllopsdagskort till mina svärförsäldrar som firar sin 40-årsdag som gifta! Det är också helt klart en stor händelse!

Måste bara införskaffa lite papper och dekorationer av alla dess slag så man får ihop lite fina kort!

Sitter och funderar på om man ska plantera ut blommorna jag var och handlade (vart en massa fina ljusblå penséer) eller om man ska vänta. Ska ju bli kallt några nätter nu ett tag så jag vet inte om dom skulle klara det eller inte. Längtar verkligen tills det blir riktig sommar! Nu har det ju blåst i flera dagar så man har ju inte kunna vara ute och leka med Edvin nånting och det känns jätte trist!

Imorgon ska jag och Lena gå ut och gå. Måste ta tag i mina 10000 steg per dag, har som mycket annat legat på is. Men jag skyller på vädret *skratt* Men han iaf varit ganska duktig och rockat med min nya rockring och det känns i mina magmuskler. Men jag är inte alls bra på det! Krävs mycket övning för att få ringen att snurra fler än några varv bara, vet inte riktigt vad jag gör för fel? Ingen som har lite tips?

Tro om man ska se en skräckfilm ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0