Jag har sagt det förr...

..och jag säger det igen... JAG ÄLSKAR FREDAGAR! Snart helg och man kan vara hemma och mysa. Tror att jag ska till mamma ikväll, Henrik med familj kommer hem. Tänkte att jag skulle låna hennes högtryckstvätt och tvätta min bil också (kan behövas). Måste iaf tvätta den under eftersom min snälla sambo ska spruta den med olja under så att den inte ska rosta så fort.

Har nu gjort klart mammas kort som hon ska få nästa söndag (morsdag för dom som inte kommer ihåg det). Vart faktiskt nöjd fast jag inte hade så många saker att göra det med. Lägger ut ett kort på den så får ni se, har också knäppt kort på Axels dopkort men jag lägger ut bild på den sen eftersom jag vill inte att Lena ska se den förens imorgon :-)

image118
Morsdagskort till mamma. Ska bara klistra fast en bakgrund bakom, sen är den klar!

Annars blir det en helt vanlig dag med städ och rask. Funderar på att gå en sväng upp på byn också. Kanske går upp och låter Edvin leka i en lekpark för första gången?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0