Godmorgon!

Idag ska Edvin få sin 3:e vaccinering, inte roligt men ett måste. Vill inte att lill knoppen våran ska få nån av dom hemska sjukdomarna man vaccineras mot.

Känner mig lite trött, Edvin vaknade halv 5 imorse och ville inte somna om. Tog han till våran säng, men det var mycket roligare att tända sänglampan och dra av pappa täcket. Men nu sover han gott i våran säng och hoppas att han gör det till minst 9 så han är utvilad sen när vi ska fara till doktorn. Fick ju  en sån otroligt dum tid, klockan kvart över 10.... den tiden brukar ju Edvin sova.... men eftersom han somnade klockan 7 nu iställen så kanske han tar igen den tiden?

Sitter nu och väntar på att kaffet ska bli klart. Orkar inte äta nån frukost, kanske att jag får i mig en hårdbrödsmörgås (det enda bröd som vi har hemma) men det känner jag mig inte så sugen på. Måste handla idag, och det är nåt jag tycker är ett nödvändigt ont. Dyrt och det är alltid en massa man behöver hem jämt...

Kokade saft igår (mormors extrakt använde jag) och självklart kokade jag över sockerlagen över spisen. Så nu måste jag köpa lite svinto så jag kan rengöra spisen ordentligt. Luktar bränt socker så fort man använder spisen.... Hur klantig får man vara?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0