Firat in våren!

Nu är man hemma igen efter att ha varit i edsele och festat i våren! Har haft kanontrevlig med god mat, massa dricka och bara glada människor... Kan det bli bättre? Tror inte det.

Tänkte ta några kort, men vi glömde som så mycket annat kameran. Men tänkte att jag ska ta korten som Lena och Anreas tog på småpojkarna.
Kvällen började med en jätte god middag (Lena jag måste få receptet på såsen). Sen gick vi vidare för att se majbrasan. Lite trist att den nästan hade brunnit ner när vi kom, och att folket hade börjat gå hem. Men lite han vi ju vara med iaf :-) Sen gick vi tillbaka till Lena och Andreas och festen fortsatte.
Edvin vaknade runt ett-tiden och var jätte förbannad. Vet inte om han hade drömt nåt, om han inte var riktigt mätt (glömde vällingen hemma så han fick ersättning istället) eller om han var lite skraj för att vi inte var hemma. Efter många om och men så slutade det med att jag och Edvin somnade i bäddsoffan medans Martin somnade framför tvn.
Det var inte lika roligt imorse då Edvin som vanligt vaknade runt klockan 7 och var pigg. Det vara bara att gilla läget och försöka roa han medans man var tvungen att vila lite... Men som småbarnsförälder har jag märkt att man orkar så mycket mer än vad man tror....

Nu ska jag gå och kamma mig och sminka mig lite innan vi ska iväg på pizzan och synda lite *ler*

Längtar till imorgon då vi ska till ö-vik och gå på marknad och shoppa lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0