Dop

Idag är det dop för lille Axel Lind Olsson. Kanonväder ute, som gjort för att lille charmtrollet ska döpas.
Har som vanligt INGA kläder, så det får bli jeans och en top. Kan inte hjälpas, jag får trösta mig med att det inte är bröllop (fast då har jag ju iof en klänning jag kan ha, men den känns för fin för dop).

Måste hinna med en massa idag också *suck* Henrik med familj kommer ikväll och ska fira Edvins 1-årsdag, dom kan inte komma nästa helg. Så idag blir det tårta på tårta *skratt* Måste hinna med att städa först. Måste skura igen, för ingenting annat hjälper lika bra mot ALLA hundhår som ligger överallt. Men det är bara att bita ihop och göra det, för det är skönt sen...

Visste ni att:
Push Spice inte kan tänka utan högklackat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0