Ansökning ivägskickad

Idag har jag skrivit ansökan för skola till hösten + att jag pratat med min lärare så hon skickar mig papper på det jag har kvar. Känns skönt att det är gjort nu..

Sen har man fullt upp. Mycke som ska hinnas med inför kalaset imorgon. Känns så konstigt att min lilla bebis ska bli 1 år! Fattar inte vart tiden tagit vägen. Känns som att det var nyss som han kom till oss...

Men jag ska ta det lugt nu på förmiddan, ska först duscha sen göra kaffe och kika på skilda världar. Så roligt att dom sänder den serien igen, för den serien missade man inte ett avsnitt av förut.
Sen ska vi fara på byn jag och Edvin och träffa Lena för att kolla på hästauktion. Ska bli lite spännande att se vad det är, och framför allt HUR Edvin reagerar när han får se hästar.
Efter det måste jag handla så jag kan göra tårtor och bakning (har fortfarande inte tagit mig tid att göra snoddas). Sen hem och städa, städa och städa!

Längtar tills imorgon då Edvin får öppna sina paket, för jag är sååå nyfiken vad det är i dom *skratt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0