Andras bloggar = Mitt liv

Ibland känns det som att andras bloggar om deras liv är mitt liv. Jag har tom i favoriter en mapp där det står bloggar där jag förvarar alla smaskiga bloggar. Bland det första jag gör när jag slår på datorn och det sista jag gör innna jag stänger av är att läsa dom. Börjar fundera skarpt på om man inte har nåt eget liv? Förstår verkligen Lena när hon säger åt mig att uppdatera min *skratt*

Idag har jag och Lena varit jätte duktiga och gått våra 10000 steg (+ några till). Men sen har jag syndat med att äta kakor, en munk och en halv pizza. Inte bra för figuren, men det skiter jag i. Livet är alldeles för kort för att leva utan allt gott här i livet! Sen kan jag ju gottgöra det med en nyttig dag imorgon?

Förkylnigen min känns mycket bättre som tur är. För imorgon kommer jag att ha fullt upp. Ska städa, baka, skura, tvätta kläder, gå 10000 steg, och fara på byn och kolla på en auktion. Så det blir inte så mycket tid över åt mig själv (som vanligt). Känner att jag kanske skulle behöva det, en dag som jag kan färga håret (behövs verkligen), sola och bara ta det lugnt. Men den dagen kommer säkert nångång, om inte annat kommer den väl när jag är pensionär *skrattar*

Edvin har precis somnat sött i sängen och han somnar alltid tvärs över kortsidan. Det spelar ingen roll hur man än försöker vända och vrida på han så vill han sova så! Och som mamma har man inte mycket att säga till om heller...

Nej, nu ska jag gå t i tv-soffan och kolla om det är nåt bra på tvn.... Eller så ska jag spela på king.com igen.... Få se vad det blir...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0