Röån?

Funderar på att åka till röån idag och köpa en rullgardin till Edvins rum. Vi har märkt att han sover som bäst när det är alldeles mörkt inne på hans rum, och det börjar bli lite problem nu när det börjar att bli ljust ute på kväll och morgon. Nu har vi hängt för ett lakan, men jag tycker att det ser så hemskt ut så jag vill få upp en rullgardin så fort som möjligt. Men jag skulle vilja ha nån med mig, Martin jobbar, Karin och Tommy ska upp till myrdalen och hälsa på Bertil, Lena är i gävle........ Sen känner jag inte så många fler känns det som. Får väl kanske fara själv *suckar*

Annars blir det en vanlig dag, måste dammsuga upp allt hundhår som far runt överallt, dammtorka, bädda sängen, diska, vika tvätt och sånt..... Måste passa på att börja gra nånting nu medans Edvin sover, men det är lätt att man fastnar här vid datorn för att snoka runt lite *skrattar*

Ska ringa till Stellan med, sa att jag kanske skulle till solle i veckan. Men vet inte om jag har råd, så jag får se hur det blir med det. Skulle behöva anmäla mig hos arbetsförmedlingen, men men.... Den som inga pengar har får gå med rumpan bar eller vad det är nu man brukar säga.

Igår kollade jag på So you think you can dance var en väldigt underhållande man med. Han såg jätte läskig ut, med en stripig lugg som han hade blonderat och var som en liten duracell-kanin som bara stod och hoppade. Tyckte nästan synd om han, för man skämdes verkligen för hans skull. Men vart glad att Tobias gick vidare, jag tycker att han är jätte duktig dansare och har alltid gillat han i Let´s dance han verkar vara en rolig kille....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0