Klåfingerapa...

Idag har jag vunnit en auktion på tradera på en jätte fin tröja med apa och texten  klåfingerapa. Tycker att den passar super bra på lille Edvin eftersom har är överallt nu och sliter och river ;-)

image42
Tröjan som jag köpt till Edvin

Idag har det inte hänt så mycket. Hade tänkt hälsa på Carina, men hon var upptagen idag så jag ska dit imorgon istället. Var ute på en promenad med Edvin eftersom han kan bli så gnällig av att bara vara hemma, tänkte att jag skulle gå och se om Maria var hemma. Men efter att ha halkat dit (jätte halkigt ute idag) och upptäcka att varken hon, Helena eller Katrin var hemma var det bara att halka hemåt igen. Men Edvin var nöjd efter att ha åkt vagn och suttit upp och spanat in allt. Önskade bara ett tag att man hade såna isbroddar som äldre har ;-P

Ikväll ska vi äta gott, ska göra potatisgratäng och lax. Och Edvin ska få lax och potatis, så skönt nu när han kan äta nästan allt som vi äter. Så till middag får han utav våran mat, men får tänka till lite extra vad vi ska äta så att det passar han med men bli mycket billigare. Nu äter han ju en hel stor burk varje mål, så det blir dyrt om han ska ha både lunch och middag. Lunch får han fortfarande burk eftersom det är sällan man orkar göra nån riktig mat då...


 
Lilla klåfingerapan *ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0