Fyndat + att det är Edvins dag idag

Idag har jag och Lena med bebisar varit och gjort stora ramsele. Och jag fyndade ett par skor åt Edvin på halva reapristet så dom kostade bara 50kr! Och eftersom jag hade kvar på mitt presentkort jag fick av Martin i födelsedagspresent förra sommaren så fick jag tillbaka en krona med. Det kallar jag att shoppa ;-)
Har funderat ett tag nu på att köpa skor till Edvin eftersom han kan bli så uttråkad när man är ute, så då kan han få "gå" runt ute utan att det gör nåt + att "tossorna" han hade bara far av han....
Så det fick bli Edvins namnsdagspresent från mamma idag!

image36
Mitt fynd till Edvin

Martin kommer snart hem så då ska vi fara ut på en liten tur och kolla på lite långved som M är intresserad av att köpa. Kan vara trevligt att fara på en tur, och jag antar att M vill ha lite sällskap med :-)

Imorgon ska jag ringa på nipgården och fråga om det går bra att jag ändrar min arbetsperiod till 2 veckor istället. Det kör ihop sig lite med Martins jourveckor + att jag känner att jag vill vara hemma och leka med Edvin. Känner att jag börjar få lite separationsångest från mitt lilla hjärta. Så jag hoppas att det går bra och att dom inte kommit allt för långt i planeringen om semestervikarier...

Igår lärde sig Edvin hur han kan ta sig ner efter  att han ställt sig upp. Och han tyckter att det är jätte roligt, han kan också plocka upp saker när han står upp så han slängde ner saker bara för att ta upp *skrattar* Han är så söt lillprinsen min!

 
Spana in när lille E är i sin byrå och sliter.
Spana in alla kläder han kastat på golvet på
kort 2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0