Vänner

Det sista vänner avsnittet gick på tvn nu igen. Nog för att man sett den serien så många gånger så tröttnar man aldrig. Men sista avsnittet är inte ett av mina favoriter, visst att alla bli lyckliga och går vidare med sina liv. Men jag tycker att det är lite bättre när dom alla bor nära varandra och har så där roligt tillsammans.

Har lite "egentid" nu igen. Edvin har precis somnat efter sitt kvällsbad. Innan det så var vi ute och gick en promenad och efter halva vägen så vart Edvin less och ville gå själv. Han gick långt faktiskt, nog för att det inte gick fort (han gick mest och samlade stenar) men jag vart riktigt imponerad. Sen kom Maria (våran nya granne som är ihop med Martins kusin) så vi var ute och lekte med Edvin. Så det var en eftermiddag för han som var rolig men jobbig. Så ännu en kväll kunde han somna utan att vi suttit med han, hoppas att det håller i sig.

Martin är ute och fräser spår i bräderna som han ska ha till bastutunnan han håller på att bygga. Fatta va duktig han är! Tror på han att han får ihop det, inte det första stora projekt som han håller på med och än har han inte gått bet. Min man är en riktig HANDYMAN *I like*

Tro om man ska gå och göra lite te och värma på lite vitlöksbröd? Börjar bli lite hungrig känner jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0