TRÖTT!

Idag är jag så trött! Känns som att jag alltid är det nu för tiden, men har börjat ta Rosenrot så man får hoppas att jag får lite extra energi.

Men det kan också bero på att man inte sover så mycket, jag är en person som måste sova många timmar för att fungera. Sen är det dåligt väder igen. Jag som hade hoppats på lite sol, men antagligen kommer det att vara sånt här väder nu ett tag.

Ska snart till att göra lite lax i ugn med ugnsstekt potatis *mums* En av mina verkligen favvorätter måste jag säga. Det och en god sallad och youghurtsås är hur gott som hellst! Känns inte som att man behöver göra så mycket heller mer än att skala potatis och morötter. Helt perfekt denna dag känner jag.

Tror att det är fler tänder på gång i Edvins mun, hela dan igår + hela morgonen idag har han varit jätte grinig och missnöjd. Har sovit dåligt inatt med, så det är helt klart nånting som inte stämmer och han är iaf inte sjuk. Ska bli skönt den dagen alla tänder kommit fram, för det är ju så jobbigt för han.

Ska göra Tommys studentkort idag, så jag måste på affären och köpa blå/gula band som jag kan dekorera kortet med..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0