Sundsvallsresa

Idag har bi varit på birsta och satt sprätt på pengar. Trött och slut som man är efter en heldag i affärer. Köpte en massa kläder och eftersom jag är en människa som aldrig provar kläder så kunde jag inte ens ha hälften *snyft* Tur att jag har världens bästa pojkvän så ska vi fara till s-vall på onsdag igen så jag kan byta kläderna (ok, han behöver köpa bräder till sig själv med). Så det ordnar sig som tur är.

Edvin var ganska less och grinig eftersom han vill inte sitta i vagnen, han vill ut och krypa runt och slita i allt. Och hade han kunna gå hela tiden har det gått bra, men nu när han kryper känns det inte så kul. Kan vara lite äckligt på golvet + att han blir så skitig. Och man brukar ju klä upp han lite när man far ut.

Men nu när vi kom hem har han gått jätte mycket! Hoppas och håller både tummar och fötter att han går innan vi far till s-vall igen!

Fick tag på parasoll till vagnen med. 99 kronor som ett fynd tycker jag! Sen handlade jag 3 stora pack blöjor på willys, så nu har vi blöjor så det räcker länge. Men jag hade en massa rabattkuponger som jag var tvungen att använda upp innan dom gick ut, och det passade bra där. Ett stort pack blöjor (innehåller 400-50% fler blöjor än i vanliga affärer) kostar bara 10 kronor mer! Helt sjukt va billig dom är. Man ser verkligen att det lönar sig att storhandla borta....


Edvin sover gott i vagnen

Känner mig väldigt nöjd efter denna dag. Ska bli skönt att få gå och sova sen. Klev ju upp 6 imorse och har varit i gång sen dess, så det känns som att man är klart värd att sova sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0