Söndagar = tråkiga?

Söndagar har alltid en liten tendens att vara tråkiga tycker jag... Som idag är en typisk TRÅKSÖNDAG, regnar ute och man har inte så många idéer på vad man kan hitta på. Edvin vägrar sova, så han går runt och leker med kameran (man gör allt för att han ska vara nöjd nu när han är lite småtrött *suck*
Funderar kanske på att fara och hälsa på Helena och Wiliam om inte Stellan och Vicky kommer på besök förståss. Men känns som att det skulle vara bra om Edvin fick leka lite med ett barn. Men jag hoppas och tror att min bror kommer hit med bilderna från studenten, och jag vet att dom flesta bilder tog han på EDVIN! Han har en riktig kamera så det blir kanonkort, är så nyfiken på hur dom vart...

Skrev igår att jag skulle ändra design på bloggen, men det får bli lite senare. Nu har man inte alls tid, det är inte bara det att man ska roa Edvin utan man ska hinna städa, tvätta diska mm mm..... SUCK

...Som sagt, denna söndag är en TRÅKSÖNDAG... Hoppas att den blir bättre.....


Kommentarer
Postat av: Linda

Men stumpan. jag har också gjort en ny header, men jag satt och pysslade igår. Är ju skitbökigt... hm.. KRAM KRAM

2008-06-15 @ 15:45:30
URL: http://C0mmentarius.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0