Soligt...

Soligt MEN knortigt! Blir så less på denna svenska sommar. Längtar tills man kan vara ute och leka med Edvin igen. Var ute en sväng nu, men bara man går lite på gräsmattan så virvlar det upp stora flockar med knort som äter på en *huga* Vill ju inte smörja in Edvin med insektsmedel heller, men man åker nog dit på att få göra det på hans kläder förr eller senare..

Edvin verkar bara sova en gång idag med, forfarande vaken och JÄTTE pigg. Så jag får väl vänta med att gå ut med han. Ser några grå moln ute, så det blir väl lagomt till att dom kommer hit som man måste gå ut *skratt*

Hoppas på en fin dag, har dragit på mig mina nya shorts från cubus. Har ju inte varit en enda fin dag sen jag köpte dom, och jag vill verkligen inviga dom.... Men kanske att man kan ha dom denna dag iaf?

Hoppas på fint väder på onsdag!

Kommentarer
Postat av: Bella

Jag är inte alls förtjust i deckare! gillar mer självbiografiska böcker. Är väldigt kräsen när de gäller böcker, var jätte länge sedan jag läste en bok som jag verkligen fastnade i. Ha en bra dag! :)

2008-06-16 @ 13:10:50
URL: http://belsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0