Snabbvisit i solle

Idag for vi på en snabbvisit till sollefteå. Martin skulle köpa lite bräder så jag och Edvin följde glatt med.
Tur för då kunde jag köpa in det jag behövde till Tommys studentkort + att jag handlade till mina svärföräldrars bröllopsdagskort (lång ord vart det känner jag).
Annars hittade jag ingenting. Tänkte köpa lite kläder som jag ska ha på mig imorgon, men hittade ingenting. Ett väldigt ytligt problem, men som alla tjejer vet så är såna problem hela världen! Jaja, får leta fram nåt i garderoben (inte det lättaste eftersom hälften av alla mina kläder ligger utspridda överallt).

Jaja, kortet tills imorgon är klart. Ska fara på morgonen runt 9 som är Edvins tid för att sova förmiddag. Han blir så fort less i bilen när han är vaken annars, alldeles för mycket spring i dom små benen *skratt*


Pratade med min pappa i telefonen idag, han sa att han hade gått och funderat på om han skulle komma och hälsa på. Och lite roligt att han drog upp det eftersom jag och Martin har pratat om det. Sa att om han bara tog bussen hit så går det bra, han vart jätte glad! Frågan är om jag vart lika glad? Jo, kanske lite.
Han hade som vanligt bråkat med farmor och var inte på nåt strålande humör. Tror inte att jag är rätt person att prata med eftersom jag och farmor inte alls står varandra nära, och kan därför inte heller säga så mycket snällt om henne. Men han vart på bättre humör när han fick prata lite annat än sura tanter och prata om Edvin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0