Nu är det SOMMARVÄRME

Jag har varit på en promenad med Edvin så nu sover han sött, och kommer förhoppningsvis göra det 2 timmar till. Och det är HUR HÄRLIGT SOM HELLST UTE! Varmt, solsken och inga myggor och knort! Kan det bli mer härligt? Svar: NEJ!

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen gå ut och rensa ogräs och göra fint i min rabatt. Känns som att det kommit efter nu när det varit dåligt väder, och så fort man stuckit ut näsan har man blivit anfallen av alla möjliga små blodtörstande insekter.
Men jag älskar att rensa ogräs, vattna och pyssla med mina blommor och grönsaker ute. Hade jag haft en egen trädgård så skulle jag göra hur fint som hellst...


Tänk att få ha det så här
*drömmer mig bort*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0