När?

När får jag mina kläder jag beställt? Hoppas att jag får dom till veckan, för ni vet hur det är att beställa saker. Hellst ska dom komma till dörren sekunden efter att man beställt.
Denna gång har jag beställt kläder från hm och som vanligt finns ingenting i lager av det man ska beställa. Trist! Vänta är nåt jag INTE är bra på, och man hinner ju glömma VAD man beställt. Det blir väl som en överraskning den dagen man får hem det *skratt*
Hoppas att paketet kommer till veckan! För jag behöver lite kläder....





Kläderna jag beställt...




















Har kommit på ikväll också att jag MÅSTE ta tag i träningen igen. Har verkligen inte gjort nånting på länge nu. Ska börja gå runt med min stegräknare också, känns som att den inte gör nån större nytta på köksbänken.
Varför ska det vara så tråkigt att vara nyttig?
Önskar att det fanns snabba, enkla genvägar!
Nej, på måndag ska HÄLSO-ELIN komma fram igen.....

Kommentarer
Postat av: Anna

Jaa det är inte så jäkla lätt att vara nyttig på midsommar ;)

2008-06-21 @ 21:46:12
URL: http://annaagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0