Leif GW Persson

Sitter och har lite tråkigt framför datorn och spelar en betapet. Känns kanske som att man skulle kunna ha lite mer roligt, men man orkar inte så mycket mer. Martin ligger och sover framför tvn och Edvin sover sött han med.

Läste en artikel om att GW Perssons böcker ska bli film. Kommer säkert att bli bra för jag ÄLSKAR kriminal filmer. Jag har inte läst hans böcker, men funderar på att kanske göra det nu så att jag gjort det innan filmerna är klar!
Ni kan läsa artikeln på: http://www.aftonbladet.se/nojesliv/film/article2673471.ab

En till film jag måste se är "Sex and the city" älskar serien och jag tror (och hoppas) att filmen kommer att vara lika bra!


Vilken är din favorit?

Kommentarer
Postat av: Linda

Men gumman. Inte behöver du vara så blygsam! GRATTIS! Dina böcker ska bli film!! När ska du låta Leif kliva åt sidan och du får ditt välförtjänta rampljus?? KRAM

2008-06-15 @ 12:56:14
URL: http://C0mmentarius.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0