Jobba kväll

Ikväll ska jag inskola mig inför mina 3 veckor jag ska jobba. Känns både bra och jobbigt. Men kanske att det känns bättre bara man kommer igång?
Börjar jobba på riktigt nästa måndag och då går jag ut ganska hårt med en 7-16.30 dag! Sen jobbar jag mest såna dagar känns det som, men det sitter nog ganska fint med pengarna sen när vi ska på semester.

Idag fick jag lite sovmorgon. Kännde att det behövdes då lille Edvin tar JÄTTE plats i sängen. Han kommer till våran säng varje morgon kring 4-5 och sen kan jag nästan inte sova. Så nu måste vi sluta med det, han måste sova i sin säng hela natten. Annars kommer det att bli jätte jobbigt att kliva upp och jobba. Men än har vi  en vecka på oss att ändra till det. Hoppas att det går snabbt och smidigt bara...

Har fått tillbaka på OK-kortet idag, eller rättare sagt INTE jag. Jag tycker att jag alltid är så duktig på att använda kortet så jag ska få ihop lite poäng, men det räckte inte denna gång. Hoppas på lite mer nästa gång (när det nu blir). Känner mig som en liten gnällspik idag...

Nej, nu ska jag gå och göra lite nytta. Regnar ute så man kanske ska städa och sånt som man inte gjorde igår? *suck*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0