Inskolning..

Dom ringde en stund sen från nipgården och frågade om jag ville ha nån inskolning? Vi bestämde att jag skulle ta en kväll, och det pga att det tillkommit några nya boenden som jag inte träffat förr. Blir nog bra, ska gå med Jeanette så det kommer att bli rolig. Hon har alltid nåt skämt i bakfickan *skratt*

Ska snart gå och sova. Måste upp tidigt imorgon och göra mig och Edvin färdig innan vi ska till Junsele djurpark! Roligt ska det bli att se vad Edvin tycker om det, ska bli mest spännande att ta med han in till getterna och grisarna. Men jag tror att han kommer att gilla det för denna lilla myskille ÄLSKAR djur! Hoppas att han kommer att sova på bussen dit så han orkar med dagen.
Jag var så glömsk idag så jag handlade ingenting till våran matsäck! Men jag hinner som tur är in på ICA för att handla.

Håll tummarna för att vi kommer att få fint väder imorgon (eller iaf uppehåll)

Lägger in lite bilder imorgon när jag kommer hem!

Go´natt!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack! Kostade typ bara 50:-

2008-06-18 @ 09:46:05
URL: http://enongoglola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0