Godmorgon!

Har nog vaknat på helt fel sida idag känner jag. Less, trött och lite sur är precis dom orden som förklarar mig bäst just nu. Kankse för att jag inte ätit nån frukost än?

Idag vet jag inte alls vad vi ska hitta på. Blåser ute och som sagt så avskyr jag blåsväder. Stannar hellre inne då och myser men min lilla familj. Eftersom det regnade inatt med så slipper jag vattna alla blommor och grönsaker som jag har. Lite skönt att slippa för en dag, annars gillar jag att gå runt och pyssla på....

Nej, nu ska denna lilla sursill lägga sig i soffan med en kopp kaffe och en smörgås och kolla på skilda väldar!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ahh, en Elin blogg... sånt gillar jag!!

Stoppade genast den i favoriter så nu ska ja sitta å gotta mej i vad som händer i ditt liv... :-D



Hoppas det blir lite mindre blåsigt imorron, i natt har mitt stor fina träd på går´n blåst sönder :-(



Ses imorron.

Kram Malin

2008-06-09 @ 10:51:28
URL: http://familjenfrestadius.zoomin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0