Fullt hus

Då har vi haft fullt hus idag. Först kom Lena och Axel, och som vanligt blir Edvin lika glad när han får träffa sin "bästis" eller vad man ska kalla det.
Sen kom Crister och Helen (svärföräldrarna) som ville se när Edvin går. När vi kom på att vi inte hade nåt fikabröd hemma (jag och Martin var mest sugen) så Martin var tvungen att fara på byn och köpa kom Morgan med. Och som vanligt hade han en ny historia om hans liv (han är absolut otursförföljd denna kille). Han hade blivit bilvit ormbiten I LASTBILEN denna gång. Mest troligt hade ormen hängt i ett träd, för när han skulle lasta av så var han tvungen att köra in under ett träd. Han såg nåt som ramlade in i bilen, men inte vad och han funderade inte så mycket mer på det. När han då kliver ur och lastar av och sen hoppar in i bilen igen känner han hur det börjar klia på benet. När han kikar ser han 2 små märken (typiskt ormbett) och förstår vad som hänt. Eftersom han inte sett nån orm så vet han inte heller vad det var för nån, så han fick ligga inne på sjukhus i några timmar för observation... OTUR!

Annars blir de lugnt idag. Är lite trött så man får se vad som händer. Skulle behöva bleka mitt hår, har iaf varit och köpt blekmedel så jag är en bit på väg *skratt*
Måste ringa till Kennet för att höra om han är ledig på fredag så man kan fara hem till han innan mamn ska ner till parken. Lite trist att komma till solle själv och sen behöva leta reda på allt folk, vet ju hur fullt det brukar vara där. Och som alltid har jag samma promblem som alltid när det är nånting speciellt VAD SKA JAG HA FÖR KLÄDER? Förhoppningsvis blir det fint väder så jag kan ha mina shorts och linne på mig, men som det verkar ska det bli regn *Suckar*

VART HAR SOLEN TAGIT VÄGEN?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0