Fotboll...

Sitter och kollar på fotboll på tvn, inte så intresserad men självklart kan jag kika när det är Sverige som spelar. Håller tummarna att vi vinner denna match...

Edvin var jätte trött nu på kvällen, och för andra kvällen på raken somnade han UTAN att vi var tvungen att sitta med han. Räckte med att han fick sin vällingflaska och at tvi drog igång speldosan.
Han var så söt också, han och jag hade myst i soffan och han var nära att somna. Men som alla andra småbarn är det en sak som kan göra att man missar mycket, så varje gång ögonlocken vart tunga kröp han ner på golvet. Men när han såg att Martin skulle koka välling och jag hade gjort han färdig för kvällen så går han och jag hand i hand till hans rum (det var han som styrde mig dit) och väl där inne pekar han på sängen! Sötunge där! Så han var verkligen trött efter barnkalas och efter alla steg (han går HELA tiden nu)!

Nej, tillbaka till soffan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0