Då var denna dag över...

Har hamnat här igen framför datorn så som man kan lyckas göra så ofta.

Idag har vi varit på hembygdsgården och dansat kring midsommarstången (oj vilket långt ord). Martin och Edvin dansade 2 danser, medans jag och Evelina stod ut hela tiden. Men om jag ska vara ärlig hoppades jag att varje låt skulle vara den sista *skratt* Fick faktiskt ganska fina väder, blåste lite med det var ju iaf sol till och från och UPPEHÅLL! Så skönt. Edvins första midsommar som han kan vara med på. Förra året var vi i rossön och var på släktträff med Martins släkt. Edvin var bara 1 månad då (vart det på midsommarafton) och sov sig igenom hela kalaset. Han har alltid varit en hungrig liten pojke som när jag ammade mest bara låg vid bröstet. Men den dagen tror jag att jag ammade han 3-4 ggr. Han har alltid trivts när det varit mycket surr och liv (som mamma) så det gick jätte bra.
Ska lägga in bilder imorgon, tänkte att jag skulle ta av bilderna som Kennet tog (han har en så mycket bättre kamera). Så han ska komma förbi imorgon så jag kan få dom.

Middan vart också lyckad, en massa sill, prinskorv, köttbullar, potatis, nubbesallad och självklart JORDBUBBAR finns i min mage just nu. Helt stinn så man orkar inte göra mycket. Men som sagt så står en MASSA disk och väntar... SUCK....
Kanske bara är att börja?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0