Bakislördag

Igår kom Lena och Andreas förbi så jag och Lena satt och drack vin. Kan absolut erkänna att det känns idag! Helt slut så man har inte lyckats göra nånitng ordentligt idag. Men trevligt hade vi igår!

Igår firade vi Tommy med som har tagit studenten! Han var jätte fin med sin mössa och kostym. Vi hade samlat ihop till en kamera till han som han vart jätte glad över! Efter allt firande i parken for vi vidare till Karins bror där vi fick en jätte god smörgåstårta.
Tog en massa kort, men eftersom våran kamera tar lika många dåliga kort som bra så vart det inte alls så bra. Men ska få korten som Stellan tog. Roligt eftersom han tog en hel massa på Edvin med....

Så här fin var Tommy, synd att kortet vart så ljust bara...




Studentkortet jag gjorde till Tommy. Men fick limma eftersom, bokstäverna bara
föll efter ett tag. Och 2:an försvann helt. Lite trist, men sånt som händer.
Vet till nästa gång att jag behöver MYCKET lim!








Edvin vaknade runt 7 imorse och jag väckte Martin, kännde att jag hade ingen ork alls i min kropp. Så Martin fick kliva upp och göra frukost, och det gick jag med på och sa "gör du frukost år han så kliver jag upp sen så du får lägga dig" och hur dum var inte jag då? Tänkte inte på att då blev det jag som fick gå ut med han. Runt 9 när Edvin började bli trött igen masade jag mig ur sängen och satte upp håret, tog på Edvin kläder och la ner han i vagnen. Men jag kände att jag ville INTE visa mig ute med mitt hemska baiskutseende *skratt* Det blev en massa varv kring huset istället, men jag kunde ju samtidigt fixa lite med mina blommor...

Nu ikväll var vi bjuden på middag hos Lena och Andreas. Känndes som en toppendag att slippa laga middag själv. Det enda jag behövde var att släpa mig in i duschen och sen göra mig iordning (kan vara nog så jobbigt när man är bakis). Sen for vi till edsele och åt jätte gott! Så nu efter middag och trevligt sällskap så känner man sig som människa igen.
Lite roligt att tänka tillbaka på igår kväll och alla planer som jag och Lena hade om ikväll. Att vi skulle festa och gå ut på hotellet, men som tur var kännde vi båda samma sak när vi vaknade "Inte ikväll igen, ORKAR inte". Man orkar inte med 2 dagarna längre när man börjar närma sig 30 (har några år kvar, men ändå) och har en liten 1-åring hemma som är överallt!

Nej, nu ska jag slappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0