Handlat bebissaker!

Nu idag har jag beställt saker till mitt lilla brorsbarn som kommer snart.
Gud va det finns mycket fint! Men det är ju så svårt att veta VAD man ska köpa när man inte vet om det är en liten "Larry" eller en "Lina" som gömmer sig i magen. Till sist bestämde jag mig för ett set från Lundmyr. Älskar deras serie "pytteliten". Roligt att ha med sig på bb. Edvin fick mössan "älskling" av gudmor.
Ringde till Kennet och hörde om han också ville vara med och självklart var han med! Så nu är det fixat. Nu är det "bara" present till William som fyller 2år och Patrick som fyller 7 år. Men Patrick tänkte vi kolla efter en radiostyrd skoter eller nåt liknande till. Få se om vi hittar nåt bra....


Till "LarryLina"



Edvin med sin "älskling" mössa. Man glömmer så fort hur liten min lilla prins varit!



Ikväll har vi varit ute och myst. Edvin badade i sin pool gånger flera. Jag trimmade bort allt ogräs runt rabatterna och grönsakslandet. Vi fikade och sen hjälpte jag Martin lite med tunnan. Edvin sprang nakensprall hela kvällen och det är inte en lugn stund alls. Till sist gick vi in och han fick bada (behövligt med en sprallig unge på sommaren) och sen satt vi i soffan och läste lite bok. När jag sen gjorde ordning vällingen började Edvin gnälla och sprang till sitt rum. Så med andra ord var han VÄLDIGT trött efter en hel dag ute. Han somnade ganska fort trots att det är varmt inne på hans rum. Men vågar inte helle ha öppet eftersom han sparkar av sig täcket hela tiden och är fortfarande lite förkyld.

Imorgon kommer Kennet hem. Alltid lika trevligt. Ska nog hjälpa han (om han vill ha min hjälp) på viken att tapetsera och måla inne i vardagsrummet. Kommer att bli kanon där, bara Anders tar sig i kragen och köper en ny soffgrupp med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0