Födelsedagsfirande

Igår var det MIN dag! Så det var en dag fylld med jordgubbstårta och en massa besök!
Var en mycket lyckad dag. Klev upp ganska tidigt för att hinna med allt som städ, tvätt och självklart göra tårta!
Först anlände svärföräldrarna mina och mamma. Dom kom runt 12 så vi satt och fika. Sen kom Tommy, Karin och Stellan. När dom for kom Ante och Jessica, Lena var här en sväng med vinflaska och tackkort från dopet. Och sist men absolut inte minst kom Linda och Gustav. Så det var en heldag, men OJ vilken bra dag!

Idag efter att ha varit ledig i 2 dagar så jobbade man igen. Men jag har ju som sagt inte vilat nånting under dessa dagar. För i måndags for vi till birsta och köpte en bokhylla. Äntligen ORDNING OCH REDA inne på kontoret. Ska lägga ut lite bilder sen. Var inne på POP och handlade en t-shirt och en mössa till Edvin (rea där och det vill man ju inte missa!). Sen köpte vi lite annat som bilmatta, småbilar, en liten fåtölj och en massa blöjor (från WIllys) till Edvin. Martin var och handlade ihop lite saker som han behöver till bastutunnan så nu tror jag att han har det mesta.

Så idag är man självklart helt slut. Men kom hem trött och grinig, och som vanligt när jag är på det humöret få jag så mycket gjort. Slutade 16.30 och efter det har jag hunnit handla, laga mat, slängt in en tvätt och hängt upp två, nattat ner Edvin, plockat upp alla leksaker från golvet och diskat. Tänk om man kunde vara lika effektiv när man är på bra humör?

Har blivit erbjuden att jobba måndag och tisdag med, men vet inte om jag orkar. Skulle vilja veta HUR mycket jag tjänar så man kan räkna ut om det är värt det eller inte. Hmmmm....


Bilden som var med i tidningen igår på Edvin



Nej, nu tror jag snart att jag ska gå och sova. Är jätte trött!

Kommentarer
Postat av: Elvin

Vilken söt bild :D

2008-07-09 @ 21:00:23
URL: http://verte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0