Färdig packat?

Hur ska man kunna veta att man packat ner allt man behöver? Visst att vi har en lista som vi skrivit och bockar för, men det känns ju ändå alltid som att man glömmer nånting...

Har hunnit med allt jag skulle göra idag iaf. Känns skönt, nu är det inte mycket att packa imorgon. Det som är opackat nu är kläderna som hänger på tork och den mat som är i kylen. Så man kan nu bara lägga sig ner och slöa *skönt*
Pratat med min svärmor också om att Lippe ska komma på "hundkolli" hos dom. Och som vanligt så går det så bra. Lippe kommer att ha en härlig semester i sel han där han springer lös och får en massa matrester *skratt*

Fick några bilder av Linda idag som hon tog när hon var här. Måste lägga ut en bild på hon och Edvin!


Gudmor och Edvin




Nej, nu ska jag slänga mig ner framför tvn och kolla på filmen som går på 5:an. Sen gå och lägga mig så jag är utvilad imorgon! LÄNGTAR!

Skriver igen när vi kommer tillbaka om hur vi haft det och lägger ut lite bilder....

Kommentarer
Postat av: Godmother

Yep.Vad bra att bilderna kom fram. Tycker att denna bild är helskön, det som är roligast är det faktum att JAG är superladdad, vi sjöng Imse vimse spindel och Edvin viftade så sött med händerna. Ville fånga det på bild, men det gick inte så bra :D Sötpussmunnen :) Ha en fin semester! KRAM

2008-07-20 @ 20:33:25
URL: http://c0mmentarius.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0