Efter en hektisk natt...

Nu har man sovit ut efter en hektisk natt med nästan larm hela tiden. Var nervös igår eftersom jag har blivit en "hemma-mys-framför-tv-sen-tidig-kväll-tjej" men det gick jätte bra måste jag säga. Kanske för att det larmade ofta så nån längre vila vart det inte.

Nu ska jag packa och kommer tillbaka till dessa frågor man alltid ställer sig innan man far på semester... VAD behöver jag? HUR mycket behöver jag? VART ska allt få plats? Nu ska jag packa en väska till mig och en till Edvin, men vi har bara en väska så jag vet inte vart vi ska hitta resten nånstans. Men det löser sig.
Slängt in en tvätt nu iaf så att man har lite rena kläder. Sen ska jag tvätta en sista maskin. Måste ju göra det Lenas mamma kallar för döstäd innan vi far *skratt*

Nej, tillbaka till packning, städning och bus med Edvin samtidigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0