Efter 3 dagars jobb...

Efter 3 dagars jobb känner man sig ganska trött. Men det är faktiskt roligt att komma tillbaka, och man känner att man håller på att komma tillbaka till rutinera igen.
Dom 2 första dagarna så vart det hektiskt runt halv 4, så man har ilat runt som en liten kanin. Men idag har det gått bra. Skönt att vara ledig imorgon....

Igår var jag så trött så jag gick och la mig efter att jag nattat ner Edvin, alltså klockan 8! Och efter en halvtimme sov jag. Så imorse när klockan ringde kännde jag mig utvilad *skratt* Eftersom det var så länge sen man jobbade så känns det som att man gör allt så bakvänt och allt tar lite längre tid.

Nu har vi äntligen köpt en bokhylla. Ska fara och hämta den på måndag + att jag ska byta mina kläder som jag inte kunde ha... ÄNTLIGEN!
Så nu ska vi väl få öite ordning på vårat kontor. Ligger papper, pärmar, tidningar och allt annat ÖVERALLT OCH INGENSTANS!


                                                                                                                         
Bokhyllan vi köpt




Hoppas på fint väder imorgon så man kan vara ute och bada!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej gumman! Nu kommer vi snart hem, sitter pa hotellet och kikar lite. Ar hur skont som helst, idag har vi varit och dykt, ar heeeeelt underbart. Vi ses snart, gud vilka sota bilder pa edvin!!! KRAM

2008-07-04 @ 20:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0