Bastutunna

Har varit ute och hjälpt Martin med hans bastutunna. Så nu har han fått upp brädorna runtom (tror att det gick bra, såg ut som det när jag gick iaf). Den kommer att bli jätte bra. Så nu sen så är det väl allt inne i den som ska fixas och målning antar jag. Längtar tills den är klar så man kan ha ett litet bastuparty!



 


En sån här håller Martin på att bygga.
Ska lägga ut bilder på Martins bastutunna sen


Iaf så har jag mest tagit det lugnt nu ikväll. Ätit en lätt middag (kräm med mjölk), och matat i Edvin hans middag. Sen var han så trött så han fick gå och lägga sig runt klockan sex. Behövs nog nu när han är förkyld och att han sovit så dåligt idag. Jobbigt att fara på marknad.

Men imorgon tänkte jag ringa och fråga min mor om hon kanske vill följa med mig och Edvin på hembygdsgården och äta våffla. Sen tänkte jag låte Edvin springa fritt lite, så jag håller tummar hårt för att det ska bli fint väder.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0