Äntligen fredag!

Oj va jag har längtat efter denna dag! En arbetsvecka över och morgondagen att se fram emot!
Imorgon är det fordonsdagen här i ramsele, och med det innebär det att på dagen är det bilutställning och på kvällen cruising. Mycket folk brukar det alltid vara och jag hoppas att det blir lika fint väder som det brukar!
Ska faktiskt bli lite roligt att se den första husbilen som byggdes i sverige av en man här i ramsele som dom ska ställa ut.


Sveriges första byggda husbil
Ser den inte lite rolig ut?


Ska bjuda Linda, Gustav, Lena, Andreas, Morgan och Brännon på middag imorgon. Blir tjälknöl och potatisgratäng. Har slängt in stekarna i ugnen nu så dom får ligga och bli färdig över natten. Var tvungen att fara på viken med och hämta stektermometrar. Har även lånat en köksmaskin av mamma så jag slipper skära all potatis för hand, känns lite för jobbigt.
Känns som att jag behöver komma ut och ha lite roligt. Och bara det att jag och Martin ska festa tillsammans! Skoj ska vi ha, och full ska vi bli *skratt*

Idag har jag varit så jäkla trött! Känns nästan som att man är sjuk, men skulle tro att det är pga att jag inte är van att jobba och bara har haft 7-16.30 dagar. Sen har det varit JÄTTE tråkigt väder. Ändå var det ganska lättsamt på jobbet idag. Ingen städ eller nåt eftersom det hade vi gjort klart förut i veckan. Var på torgdagarna med en vårdtagare, sen direkt efter att jag kom tillbaka tig jag rast och for och åt vårrullar med Martin och Edvin (som inte alls tyckte om vårrullar).
Som tur är så fick jag sova en timme sen jag kom hem så lite mer människa känner jag mig nu. Men ser fram emot sovmorgon imorgon, har gjort upp en deal med Martin att det är jag imorgon och han på söndag som ska sova ut (tror att jag gjorde en dålig deal). Hoppas att Edvin sover LÄNGE på söndag *skratt*

Kommentarer
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Ja det är det :o) Vart kommer du ifrån?

Måste bara säga att den där husvagnen var EXTREMT ful ;)

2008-07-11 @ 21:11:46
URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Ja men då är det ju inte allt för långt bort :o)

Ja den är groteskt ful! haha ;D

2008-07-12 @ 10:35:13
URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0