Hallå igen

Inatt är Edvins första natt som han har sovit från kväll till morgon! Vaknade inte förens klockan 6 imorse, så  skönt! Men igår kväll vad han lite grinig, vet inte varför skulle tro att han drömt nåt. Så efter en timme så fick han komma till våran säng, och som vanligt somnar han direkt där. Men jag skulle tro att ha varit vaken en stund inatt, för när Martin skulle kolla på väckarklockan så fanns den inte på sängbordet utan i sängen. Våran lilla son älskar att krypa upp mot sängbordet och leka med klockan, men det är ju så farligt! Som tur är så ramlade han inte ner iaf, skönt det och han sov ändå HELA natten. Men frågan är ju om det är en engångsförteelse eller om det kommer att hålla i sig? Hoppas på det sista...

Igår var jag på kläd-party och guud vilka fina kläder. Men eftersom man inte har så gott ställt nu för tiden då man är mamma-ledig så vart det lite reasaker, tog 2 hemliga paket + att jag beställde ett par bruna mjukisbyxor med en ferarribil på bakfickan (den också på rea). Hoppas bara att man blir nöjd med dom hemliga paketen. Men det var trevligt, nästa party är i april hos Lena och då har dom utökat kollektionen lite så man får se om man hittar nåt att fynda då.

Idag måste jag fara och handla, och det är nåt jag tycker är riktigt trist! Men det finns inte alltför mycket mat i detta hus, och det finns ingen mellis att ge till Edvin (han brukar få frukt eller nåt sånt). Men fördelen med att fara på ica tidigt är att det brukar ju inte vara så mycket folk. Ska passa på att fara och slänga papper och glas med. Skulle behövt panta också men det får bli en gång då Edvin inte är med.
Som vanligt på tisdagar med ska man ha vattengympa. Har kommit på att jag ska rata vågen då han och jag inte går bra ihop. Igår visade den att jag hade gått upp 2 kg från 9 på morgonen till klockan 17 på eftermiddan, det kan inte visa rätt! Jaja, men det är bara att kämpa vidare *suckar*

nej, nu grinar lill prinsen här och blir lite frustrerad att det tar så lång tid för mig vid datorn....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0