Godmorgon

Inatt är ännu en natt som Edvin har sovit bra. Såå skönt. Han vaknade först runt kl 3 sen efter sin välling somnade han gott i våran säng till klockan halv sex. Så nu är man själv utvilad igen :-)

Fick strumpbyxorna och mockasinerna till han igår och vart supernöjd!
image2

Så gullig med texten bak tycker jag, en aning långa (som ni kanske ser), men han växer nog i dom snart. Perfekta med antihalk både under fötterna och på knäna så det blir lättare för han att krypa.

image3
Mockasinerna vart dom svarta med döskallar på. Perfekt nu när han vill att man ska hålla i hans händer så han får gå + att han är överallt och försöker dra upp sig nu. Idag kröp (läs ålade) han in på sitt rum, och det brukar han göra. Efter ett tag börjar jag höra hur han gnäller där inne och jag är säker att det är pga att han känner sig ensammen så jag roopar på han men ingen Edvin kommer. Efter en liten stund och lite gnäll så tänkte jag gå och hämta han (precis som jag alltid brukar få göra) så ser jag han där inne stå och håller i sig i en byrålåda och flinar stort *såå söt* Så nu har han kommit på HUR man ställer sig upp men inte hur han ska komma ner igen. Men snart har han väl lärt sig det med.

Igår var jag och Karin på vattengympa, och det har börjat bli lite roligare nu. Lite hårdare och lite mera tempo, men lite mera skulle inte skada. Men efter at jag kom hem gjorde jag situps och "rump-träning". Hoppas att jag blir av med lite "hängbuk" innan sommaren. Men vikten står still iaf. Så jobbigt, men jag kankse ska sluta väga mig ett tag, och sluta äta sötsaker helt? Varför ska det vara så svårt att bli av med dom sista kilona? Har dom kommit för att stanna? Lite surt när man känner magmuskler under något mjukt *skrattar*

Idag ska jag ut och gå lite. Jag och Edvin har inte varit ute med barnvagnen på 2 dagar, känns som skandal! Men idag ska vi ta tag i det. Sen kanske man far en tur till högberget. Henrik med familj kommer hem i helgen så man får träffa dom lite. Men det är lite dumt att Edvin lägger sig så tidigt på kvällen, man gör det bra om man får han att vara vaken till klockan halv sju... Men man hinner kanske en sväng. Imorgon ska vi iaf dit, tänkte vara där hela dagen, ta med mig barnvagnen så man kan gå runt och uutforska detta lilla ställe...

Nej, man kanske ska gå och kika lite "vakna med the voice" som man gör varje morgonen. Och sen vänta på att reprisen till "våra bästa år" börjar eftersom jag missade det avsittet igår (låter som en gammal tant, vet att serien är jätte dålig men man kan inte sluta se när man har börjat).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0