Födelsedagspresent...

Nu har jag hittat presenten till Martin när han fyller år, det blir ett par crocs skor den nyare modellen. Tror att dom kommer att bli jätte bra till han då han inte har några bra sandaler att ha i sommar. Tycker att den nyare modellen är lite mer "karl-aktig" och passar Martin som foten i skon *skrattar*
Fick tag i ett par nya för 500 kr med frakt så det var ett kanonpris! Kollade på Magnussons här och dom skulle ha 699 kr, och det tycker jag är alldeles för mycket, så jag känner mig riktigt nöjd med mitt kap :-)
image18
Dom här ska jag köpa till hjärtat i present

Håller på att planera "festen" vi ska ha med för Martin. Vi ska ha en favorit i repris ute på valasjön där vi ska lägga ute lite angeldon och pimpla, sola, åka skoter och må gott. Det blir nästa helg och vi har fått ihop lite folk så nu hoppas vi på att det blir lika fint väder som förra året. Ska fixa lite skavbitar så man har att äta. Blir nog lika roligt som sist om inte roligare :-)

Idag är det kanonväder ute, hellst skulle man sitta ute på en sjö och pimpla lite. Men man får nöja sig med att promenera med brudarna (Lena och ev Helen med bebisarna) och det är inte fy skam det heller :-) Ska på bvc först och väga och mäta Edvin sen blir det promenad runt byn, tror att det blir en längre promenad i dag eftersom det är ett kanonväder... har varit ute en snabbis så att Edvin fick somna så nu ligger han nöjd ute och sover som en liten prins.
På tal om att sova så har han haft en jätte bra natt i natt. La han igår kväll kl halv sju och han sov till klockan sex i morse, och det känns så skönt! Hoppas att det blir fler såna här nätter, men dom blir bara fler och fler. Märks att han sover bättre nu sen han sover i sitt rum hela natten och inte i våran säng som han gjorde förut.


image19
Lill-prinsen nerbäddad i vagnen för en sovstund

Jag har fastnat i tradera-träsket igen. La in ett bud på ett par jätte fina pop-jeans, hoppas att jag får dom men sen ska jag inte lägga fler bud. Måste lägga band på mig för man kan verkligen bli ruinerad *skratt*

Nej, nu ska jag gå och plocka lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0