BOEL-test

Igår gjorde Edvin sitt BOEL-test som han klarade av galant :-) Så skönt att det är gjort, nu blir nästa grej när han blir 10 månader. Men i den takt som allt annat har gått så är man väl där snart. Känns ibland som att tiden går lite för fort.

Igår var jag och Lena ute och gick som vanligt när det är onsdag. Gick lite längre denna gång, men lite klagomål fick man höra från Lena *skrattar* Men det är skönt. Vart en promenad som var över en timme, sen gick vi på ica och handlade lite mat och sen bar det iväg till nipudden och Barbro för att lämna in ansökan om sommarjobb. Jag hoppas att man får en kanonschema som gör att man kan vara hemma mycket med Edvin med, hoppas på många kortdagar. Men man får väl se hur Barbro klurar ut det. Det enda jag skrev som önskemål var att jag INTE jobb midsommar helgen. Vill inte missa Edvins första midsommar då han kan dansa kring midsommarstången. Fatta va roligt det kommer att bli! :-)

Idag måste man väl plocka lite (som vanligt) sen ska vi väl kankse åka skoter första gången med Edvin. Hoppas att solglasögonen kommer som vi har beställt, vi är lite osäker annars hur det kommer att gå om han inte har skydd för ögonen. Men det är bara att hålla tummarna att när man hämtar posten så ligger dom där i postlådan. Har beställt ett par mockasiner med döskallar + ett par krypstrumpbyxor (med Karin) som jag hoppas också kommer idag... Sen ikväll är det vattengympa, jaja men sen är det vila i 2 dagar innan man ska på stepup (längtar INTE så mycket om man säger så....) Men man blir ett steg närmare den perfekta kroppen...

Glömde skriva en rolig sak med, igår tog Edvin sitt första kryp på alla 4!!!! Oj va söt han var, men sen ner på mage fort och ålar iväg... Längtar och HOPPAS att han kommer att krypa runt på alla fyra eftersom han är mer som en sop efter golvet nu när han ålar som en liten soldat *Skrattar*

Nej, nu måste jag iväg till disken sen alla leksaker som ligger överallt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0