Varför kan inte jag?

Jag läser en massa bloggar. Dom flesta handlar om hur dom fyndar på loppisar. Idag tänkte jag göra ett försök och fara på röda korset här i ramsele i hopp om att även jag kan fynda någonting. Men inte det. Kanske beror det på att jag går runt och tittar och inte ser möjligheterna med sakerna? Sen kläderna var upptravade i så fina högar så jag orkade helt enkelt inte börja riva. Känns som att man viker nog mycket kläder hemma. Och risken finns att även lille E kommer på hur roligt det är att riva och slita i klädhögarna så jag lät bli helt enkelt...

Men jag önskar att jag kunde vara en som kunde fynda bland alla dessa saker. På fredag kanske jag gör ett nytt försök? Kommer jag  att lyckas? Kanske ska riva runt lite, hittar man bättre då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0