Söndag...

Idag ska jag och lille E till mamma där också min gamla mormor kommer att vara. Ska mysa med lite fika och skvaller, om det nu finns så mycket att skvallra om vill säga. Var länge sen jag var hos mamma nu, men hon jobbar så mycket så det blir sällan av. Ibland känns det som att man nästan inte hälsar på nån?

Sen är det STORA-STÄDAR-KVÄLLEN när jag kommer hem... suck... Men det blir lätt så när man blundar för allt hemma. Dammsugning är det första jag ska ta tag i när jag kommer hem. Just nu få dammsugaren ligga och vila lite, lille E ligger och sover och jag har som ursäkt just nu att inte väcka han.

Sen måste jag göra klart dom sista julkorten så jag kan posta dom på måndag. Men jag har bestämt mig för en sak, nästa år ska jag göra alla julkorten i photoshop. Då slipper jag detta pysslande, limmande, klippande halva nätter...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0